Synappx™ Meeting
Synappx™ Meeting vám pomůže zahájit schůzku včas a soustředit se na spolupráci a sdílení nápadů. Rychle připojte své osobní zařízení k velké obrazovce, spusťte webový konferenční systém a mějte připravený obsah - to vše jediným kliknutím.
- Většina zaměstnanců se měsíčně účastní 62 schůzek*
- Zaměstnanci jsou vyzýváni, aby organizovali a prováděli produktivní schůzky.
- Výzkum ukázal, že příprava na schůzku trvá průměrně 12 minut**, a to kvůli činnostem, jako je připojení k velké obrazovce, spuštění konferenčního systému nebo vyhledání potřebného obsahu.
Chcete-li se o systému Synappx Meeting dozvědět více, stáhněte si náš katalogový list z níže uvedené sekce ke stažení.
** Na základě společného průzkumu společností Sharp a Spiceworks mezi středně velkými organizacemi z roku 2017.
Synappx™ Meeting
Zahajujte schůzky včas.
Zaměřte se na schůzku, ne technologii
Ať už se jedná o plánovanou nebo ad-hoc schůzku, můžete ji spustit jediným kliknutím a připojit všechny součásti, které pro schůzku potřebujete. Vy i vaši kolegové se můžete soustředit na schůzky a nemusíte se starat o to, jak je zahájit.
- Automatické zahájení schůzky na čas jedním kliknutím
- Automatické zrcadlení vašeho PC
- Automatické připojení webové konference, například schůzky Zoom nebo Microsoft® Teams.
Váš důvěryhodný asistent během schůzky
Váš důvěryhodný asistent během schůzky Synappx Meeting se stane vaším asistentem pro organizaci schůzek a pomůže vám být efektivnější a produktivnější.
- Sledujte a řiďte čas schůzek.
- Přistupujte k přílohám pozvánek na schůzky a dalším souborům, které pro diskuse potřebujete.
Ukončete vaši schůzku včas
Po skončení schůzky Synappx Meeting pomáhá odpojit použité technologie a umožňuje tak včasné zahájení další schůzky.
- Odpojte zrcadlení.
- Odpojte webovou konferenci.
- Aktualizujte kalendář místností, abyste uvolnili místnost pro ostatní členy týmu.
Centralizovaná správa
Portál pro správu Synappx Admin Portal umožňuje sledovat a spravovat aplikace Synappx z jednoho místa. Správci zde získávají centralizovanou kontrolu nad všemi potřebnými součástmi aplikací Synappx Applications. K dispozici jsou vizualizovaná data, která správcům umožňují nahlédnout do organizačních trendů.
Bezpečnost je naší prioritou číslo jedna
Bezpečnost je vždy v popředí zájmu inovativních technologií společnosti Sharp. Díky technologiím Microsoft® Azure, Microsoft® 365, Google Workspace™ a osvědčeným bezpečnostním zásadám společnosti Sharp jsou aplikace a služby Synappx chráněny víceúrovňovým zabezpečením. Chcete-li se dozvědět více o zabezpečení Synappx, stáhněte si naši bílou knihu o zabezpečení (EN).
Průvodce obsahem
Prohlédněte si aplikaci Synappx™ Meeting a zjistěte, jak vám může pomoci zahájit schůzky včas díky zjednodušení technických aspektů.
Zahajujte schůzky včas
Synappx™ Meeting pomáhá odstranit technologické problémy, abyste se mohli soustředit na jednání a maximalizovat spolupráci a produktivitu. Rychle připojte své osobní zařízení k velké obrazovce, spusťte webový konferenční systém a mějte připravený obsah - to vše jediným kliknutím.
Stáhněte si Synappx™ Meeting
Podpora Synappx™
Další pomoc a rady týkající se kteréhokoli z našich produktů Synappx, včetně uživatelských a administrátorských příruček, příruček systémových požadavků a často kladených otázek, naleznete v naší oblasti podpory.