ScanPath

ScanPath, součást rozšiřujícího se balíčku řešení s optimalizovaným softwarem, vám umožní vytvářen toky práce na úrovni koncových zařízení, které automatizují manuální, neustále se opakující úkoly, díky čemuž získáte více času na produktivnější aktivity.

Například, při zpracování faktur můžete proces schválení urychlit vytvořením toku práce, který automaticky zkontroluje fakturu s detaily odpovídající objednávky, odešle ji ke schválení a odhlásí ji, následně ji uloží na správné místo. Jakmile vytvoříte tok práce pro skenování dokumentu, můžete ho publikovat na předním panelu MFZ. Každý, kdo pracuje s digitálními dokumenty může soubory jednoduše přesunovat do odpovídajícího procesu s využitím jednoduchých ikon, které jsou intuitivní, spoří čas a snižují chybovost.

Zjednodušení procesů Nepotřebujete žádné zkušenosti s programováním, neboť vše je řízeno graficky a automatizace tolika toků práce, kolik je třeba, je rychlá a jednoduchá. Každý tok práce dokáže zlepšit kvalitu každého dokumentu odstraněním zrnění a zkosení, odstranění ohraničení, změnou velikosti, indexací a řadou dalších funkcí. Každá součást společnost využije rychlejších, zjednodušených procesů zpracování dokumentů a nižší chybovosti.
Celková flexibilita Jakmile dokumenty projdou tokem práce, lze je automaticky distribuovat do ostatních destinací, například e-mailových síťových složek, Microsoft Exchange, FTP a Sharp Cloud Portal Office. Soubory lze díky výkonnému nástroji OCR pro rozpoznávání textu a jeho konverzi do upravitelného formátu konvertovat na ty nejpopulárnější formáty. Při integraci s Cloud Portal Office - naším oceňovaným systémem pro správu dokumentů a spolupráci poskytují malým až středně velkým společnostem strukturované, aktuální úložiště dokumentů na bezpečném a soukromém cloudu. Kromě automatického vyplňování dokumentů (doplněného o klíčová slova pro efektivní vyhledávání) můžete také do naskenovaných dokumentů přidávat metadata a zasílat je přímo do jiných on-line služeb, například Microsoft SharePoint, Google Drive, Dropbox, Box, Picasa, Microsoft OneDrive, Evernote a dalších.
Maximální praktičnost Vše je navrženo pro praktický a rychlý provoz. Například, funkce Workflow Designer usnadňuje přidávání úkolů do toku práce, například specifikaci destinací dokumentů. Rovněž lze využít titulních stran s čárovými kódy. Pokud extrahujete komplexní soubory dat, například položky faktur, oceníte modul Advanced Data Extraction. Automaticky a inteligentně extrahuje data z naskenovaných i elektronických dokumentů, a zjednodušuje jejich použití ve vaší práci. Dokonce i proces archivace dokumentů na on-line úložišti je rychlejší. Naše praktická funkce Single Sign-on vás automaticky přihlásí, zjednoduší proce a vy si nebudete muset pamatovat několik různých hesel. Ať už ho použijete samotný nebo ho integrujete s jiným softwarem a on-line službami, díky softwaru pro optimalizovaný tok práce Sharp budou vaše rutinní kancelářské úkony rychlejší a přesnější než kdykoli předtím.

Klíčové vlastnosti

  • Výkonný nástroj pro automatizované zpracování dokumentu
  • Eliminuje fádní a opakující se manuální úkoly
  • Výrazně zrychluje délku zpracování
  • Snižuje chybovost při zpracování dokumentu
  • Integrace s Cloud Portal Office
  • Možnost modulu Advanced Data Extraction