DocuWare

DocuWare je integrované řešení správy dokumentů, které může automatizovat podnikové procesy spravováním různých typů dokumentů v centrálním sdílení dokumentů. DocuWare dokumentu importuje, klasifikuje je, přidává plně textový index a dává je k dispozici pro následné zpracování. Funkce Správy doplňujících záznamů zajišťuje, že všechny přístupy jsou bezpečné, kontrolované a zaznamenávané. DocuWare, rozšířen o funkce pracovního toku, funkce Správy webového obsahu a univerzální integrační funkce, nabízí výkonní funkci Správy podnikového obsahu pro umožnění rozšíření v rámci organizace. Široké spektrum nastavitelných modulů přídavků zařizují DocuWare kromě jiného automatizovaným indexováním, aplikacemi COLD a rozšířenými funkcemi pracovního toku.

Klíčové vlastnosti

  • Integrované řešení správy dokumentů
  • Pouze jedno sdílení dokumentů pro všechny dokumenty
  • Informace k dispozici z kteréhokoliv místa
  • Jednoduché vyhledávání, rychlé získávání
  • Integruje jakýkoliv pracovní tok