Nástroj Synappx Meeting od společnosti Sharp byl navržen tak, aby řešil problémy související s komplexními technologiemi pro zasedací místností, takže se můžete soustředit výhradně na spolupráci a sdílení nápadů. Rob Davis, obchodní manažer Sharp Europe, hovoří o výhodách naší nové služby v oblasti produktivity a bezpečnosti.
Výzkum prokázal, že příprava a zahájení produktivní fáze průměrné schůzky může často trvat až 10 minut. S postupující digitální transformací moderního podnikového prostředí je pro zaměstnance stále náročnější včas organizovat a realizovat produktivní schůzky.
Tyto časové ztráty jsou často způsobeny činnostmi, jako je připojení notebooků k velkému displeji pro účely prezentace, připojení ke konferenčnímu systému a jeho údržba nebo prosté vyhledání odpovídajícího obsahu, který je předmětem prezentace.
Ve společnosti Sharp se nesnažíme pouze navyšovat objem obchodu, ale věnujeme se také vytváření inovativních technologií, které přispívají ke kultuře podnikání, výhodám a spokojenosti zaměstnanců.
Proto věříme, že tyto problémy lze vyřešit pomocí zcela nové služby společnosti Sharp s názvem Synappx Meeting.
Co se skrývá pod názvem Synappx Meeting?
Při používání služby Synappx Meeting od společnosti Sharp se nemusíte starat o technologie potřebné k zahájení a spuštění schůzky, takže se můžete soustředit na danou schůzku a spolupráci s vašimi kolegy.
Synappx Meeting součástí nové služby Synappx od společnosti Sharp, která nám umožňuje kombinovat platformy a aplikace, jež zákazníci společně se zařízeními Sharp, již využívají. Synappx využívá cloudové a mobilní technologie, které pomáhají zajišťovat bezproblémové a včasné schůzky a umožňují uživatelům využívat jednotný a jednoduchý způsob práce napříč naším portfoliem produktů.
Díky minimalizaci technologických problémů při zahájení schůzky pomáhá Synappx Meeting zaměstnancům dosahovat vyšší produktivity. Schůzky lze zahájit jediným kliknutím na tlačítko, jímž se vzájemně připojí bezdrátová zařízení, ad hoc schůzky v pracovním prostoru pak lze zahájit přímo pomocí funkce Synappx Meeting, která automaticky sleduje a rezervuje potřebnou zasedací místnost.
I když je včasný začátek schůzek klíčovým prvkem služby Synappx Meeting, není to její jediná výhoda.
Po příchodu do zasedací místnosti můžete například automaticky sdílet obraz vašeho notebooku a automaticky se připojit k webovým konferenčním službám, jako je Zoom, Microsoft Teams nebo Google Meet, takže ti, kteří se připojují na dálku, nemusí čekat, než budou vpuštěni do schůzky.
Každý účastník schůzky, bez ohledu na to, zda se jedná o předem naplánovanou nebo neplánovanou schůzku, potřebuje přístup k materiálům pro danou schůzku, což je se Synappx Meeting velmi snadné. Můžete si nastavit zástupce pro oblíbené webové stránky a složky a rychle přistupovat k dokumentům přiloženým v pozvánce na schůzku, případně uloženým v cloudovém úložišti.
Jakmile schůzka probíhá, může Synappx Meeting účastníkům připomenout, kdy se schůzka blíží ke svému plánovanému konci, takže můžete vytvářet akční body a další kroky, aniž byste museli spěchat. Pokud potřebujete dobu schůzky z jakéhokoli důvodu prodloužit, pomocník Synappx Meeting Assistant může automaticky aktualizovat kalendář místnosti tak, aby odrážel takto prodloužený plán.
Jakmile se schůzka blíží ke konci, můžete ji ukončit jediným kliknutím a Synappx Meeting automaticky odpojí používaná zařízení, technologie pak uvolní místnost k dispozici dalšímu uživateli.
Jako poslední úkon služba aktualizuje kalendář zasedací místnosti, případně uvolní zasedací místnost, pokud by schůzka z jakéhokoli důvodu skončila dříve. Právě tyto drobné funkce umožňují účastníkům zapomenout na technické detaily organizace zasedací místnosti a jednoduše se soustředit na spolupráci.
Synappx Meeting a zabezpečení
Synappx Meeting poskytuje nejen dokonalý uživatelský komfort, ale také jsme jej navrhli tak, aby i IT manažeři a ti, kteří mají na starosti zajištění produktivity zaměstnanců, měli k dispozici co nejucelenější a nejpohodlnější nástroje.
Za tímto účelem umožňuje portál Synappx Admin Portal sledovat a spravovat licence, pracovní prostory a komponenty služeb z jedné centrální administrativní konzole. Analytické údaje jsou prezentovány ve vizuálním formátu, takže správci IT mají přehled o organizačních trendech, což zajišťuje efektivní využívání konferenčních prostor.
Stejně jako u všech připojených technologií Sharp je bezpečnost v samotném popředí našeho návrhu. V případě Synappx Meeting jsou aplikace chráněny víceúrovňovým zabezpečením, takže ať už používáte Microsoft 365 nebo Google G-Suite, zjistíte, že jsou v oblasti zabezpečení uplatňovány ty nejlepší postupy.
Vše, co ve společnosti Sharp děláme, je navrženo tak, aby přinášelo nová řešení, která vytvoří nový způsob života, myšlení a bytí, a i když Synappx Meeting nemusí nutně změnit způsob našeho života, rozhodně nám umožní definovat a vést schůzky efektivněji.
Pokud se chcete dozvědět více o službě Synappx Meeting, Windows collaboration displejích nebo o tom, jak může Sharp Europe pomoci vaší firmě v digitální transformaci, kontaktujte nás.